FOLLOWERS

Monday, August 31, 2015

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke 58

Assalamualaikum..
Raya ke ape? Bukan main meriah lagi. Tak tahu lah ni meriah pasal ape. Mungkin sebab Bersih 4.0? Memang bersih terbaik ni sebab dpt 4 flat. Aku dlu pun 3 lebih je.
Smalam sempat keluar ke beberapa tempat pn, terpaksa hadap jem. Panas ati jugak la. Especially time kite tengah kejar waktu solat. Mau bertangguh sejam kalau terperangkap kat highway tu bile ade roadblock.
Amcm smbutan merdeka? Meriah ke idok? Tgh malam tadi je smpat tgk org mnyambut merdeka kat tv. Bertemakan #sehatisejiwa, harap takde la yang menghancurkan keamanan negara. Aku bukan setuju n x stuju dgn Bersih 4.0. Tapi jangan sampai bagi efek yang negatif pada keselamatan diri n negara. Cheeewah, patriotisme gitu.
Awok2 sndiri, dh merdeka minda ke belom?
*gambar2 hanya hiasan semata2. Tiada kaitan dengan najib.


Moh makan

Sape cakap jadi ejen Takaful x banyak kerja? dan sape cakap jadi ejen ni banyak masa terluang? tapi dua2 ni lah, banyak kerja dan x banyak masa terluang membuatkan aku suka jadi ejen Takaful. Sebab dengan kerja yang ade boleh membuatkan masa aku terluang dengan benda berfaedah. Ni haa, sejak pagi lagi aku duk ngadap laptop. Men"setel"kan kerja2 yang tertunggak. Update payment client, set prepare quotation, isi form proposal, bla bla bla. But i enjoy the life. Haa, kn dh speaking london. Sebab nak cuti anytime boleh cuti. Kerja pn anytime boleh kerja. Lifestyle kita sendiri yang tentukan.
Ni pun baru sempat makan. Ape lagiii, mencari Oh My Goat la kiter.
Nasib baik terjumpa 2 3 ketul daging. Bleh jgk mlayan kerenah perut. Jommmm..

Monday, August 24, 2015

Peluang pekerjaan: Usahawan Takaful

Assalamualaikum.
Anda dijemput ke majlis BOP dan ketahui peluang perniagaan takaful serta pelbagai insentif tambahan ditawarkan.
-Bonus
-Pendapatan berterusan 6 tahun
-Melancong ke merata tempat.
-Penjanaan "pasif income"
-Perniagaan boleh diwarisi
-Latihan PERCUMA
-Komisen setiap 2minggu.
-Full time dan Part time diperlukan.
Pm sy segera untuk pendaftaran secara PERCUMA.
Shahrul Afzam Mohamad
0194552664

Friday, August 7, 2015

Kelebihan Ada Medical Card

Assalamualaikum..

Bukan sekali pinta kejadian seperti ini berlaku. Namun sejauh mana persedian kita sebagai insan biasa yang tak lari daripada dugaan. Ni perbualan whatsapp dengan klien yang berhak untuk memilih rawatan dengan doktor perempuan.



Andainya beliau tiada Kad Perubatan, agak2 boleh buat pilihan tak? Aurat wooooo....

Kenapa Masih Bertangguh?

Assalamualaikum


Perlu sedar pentingnya kad perubatan. ia bukan perkara yang boleh dipandang remeh.