FOLLOWERS

Friday, March 4, 2011

Pabila Islam Dipersendakan!

Salam.
Ni tak tau la makhluk dari Universiti mne. Nak kate kurang bijak, dh masuk universiti. Tu la, mak bapak hntr Uni suruh blajar, bukan  ponteng kat blakang jamban.


Ade sesape terjumpa makhluk2 ni?atau tersepak kat mane2, terpijak kat tepi jalan n so on..kalo ade, gtau la eh..aku nak sekeh laju2..

5 comments:

  1. huhu, xberani la nak sepak.. kalau jeling berani lah http://azzaazman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. tambat je dia kt pokok pastu bubuh semut api kat situ..biaq dia rasa

    ReplyDelete
  3. haha..nice suggestion..mmg kne buat tu..then, letak je kat tepi jalan kat Grik tu....=P

    ReplyDelete