Wednesday, February 25, 2015

Prudential BSN Takaful

PruBSN Takafulink : 5 Dalam 1


 

1. Kad Perubatan
Kad Perubatan adalah penting semasa anda dimasukkan ke hospital dan bil yang bakal dikenakan adalah tinggi. Masalah anda telah diselesaikan jika anda mempunyai kad perubatan Prudential BSN Takaful.


2. Pampasan Kematian
Jika anda mempunyai anak dan pasangan hidup, adakah anda mahu ahli keluarga anda terbiar begitu sahaja setelah ketiadaan anda? Apakah yang anda bekalkan pada mereka sekiranya anda lumpuh, kematian atau tidak dapat bekerja lagi?
Pampasan Kematian daripada Prudential BSN Takaful adalah tabungan yang paling selamat untuk anda.


3. Pampasan Kemalangan
Adakah anda tahu apa yang bakal berlaku pada anda esok hari ataupun yang akan datang? Jika anda setiap hari memandu kereta, kemungkinan besar untuk berlakunya kemalangan adalah sangat tinggi. Dengan adanya pampasan kemalangan, anda telah dilindungi untuk mendapat pampasan sekiranya berlaku kemalangan ke atas anda. Prudential BSN Takaful dapat membantu anda dengan memberi pampasan yang secukupnya.

4. Penyakit Kritikal.
Terlalu ramai masuk hospital sekarang disebabkan oleh penyakit-penyakit kritikal terutama kanser bagi kaum wanita serta serangan jantung, darah tinggi dan kencing manis bagi kaum lelaki. Jika anda sakit, kami membayar pampasan kepada anda dan bayaran bulanan anda juga akan dibayar oleh Prudential BSN Takaful jika anda disahkan terkena penyakit kritikal tahap 3.


5. Simpanan.
Duit yang anda bayar bulan bulan akan dilaburkan ke pelaburan yang dikawal oleh panel syariah Prudential BSN Takaful. Keuntungan akan diberikan kepada akauan simpanan anda. Simpanan anda boleh dikeluarkan pada bila bila masa. Adakah anda telah memikirkan berapa jumlah wang yang anda perlukan setelah bersara nanti? Atau adakah anda perlu bekerja lagi untuk meneruskan kehidupan anda nanti?

Sebagai persediaan kepada segala kemungkinan, Prudential BSN Takaful sediakan min RM1/2 juta untuk bayar bil hospital hingga umur anda 70 tahun jika anda perlukan rawatan di hospital pakar. Disertakan juga manfaat lain yang pasti akan memberi kepuasan berbanding jumlah yang anda sumbangkan!
1)  Kad Kesihatan
RM500,000 - RM1,500,000*
2)  Elaun Tunai Wad (max:100 hari)
RM100 - RM400* sehari
3)  Elaun Tunai ICU (max:30 hari)
RM100 - RM400* sehari
4)  Elaun Tunai Pembedahan
RM2,500 - RM12,500*
5)  Pampasan Kemalangan Kecil (Pay n Claim)
RM2,000 - RM10,000*
6)  Pampasan Penyakit Kritikal (36 jenis)
RM10,000 - infiniti*
7)  Khairat Kematian
RM2,000 - RM10,000
8)  Pampasan Hilang Upaya Kekal (Penyakit)
RM20,000 - infiniti*
9)  Pampasan Hilang Upaya Kekal (Kemalangan)
RM20,000 - infiniti*
10) Kematian (Penyakit)
RM20,000 - infiniti*
11) Kematian (Kemalangan)
RM20,000 - infiniti*
12) Dana Pendidikan Anak (Umur 25 tahun)    
: RM35,000 - infiniti**
13) Dana Persaraan (20 tahun)
: RM55,000 - infiniti**
* bergantung kepada nilai premium simpanan anda
**bergantung kepada umur dan premium simpanan anda


SUMBANGAN BERMULA SERENDAH RM4.00 SEHARI
# Untuk menggandakan Dana, anda boleh menambah sumbangan untuk Investment-Linked dalam gandaan RM10 dan kami akan membeli unit-unit saham yang mendapat kelulusan Majlis Syariah Malaysia.
Banyak lagi faedah yang bakal anda dapat jika anda menyertai Prudential BSN Takaful. Luangkan sedikit masa anda untuk memberi peluang kepada diri anda mengetahui kepentingan kad perubatan dan perlindungan takaful keluarga.

Law Of Three: Financial freedom comes with Savings, Insurance, and Investment.
  1. You need to invest the correct proportions into each of the three.
  2. Savings: you require enough savings to last 2-6 months if you lost your job, as a cushion.
  3. Insurance: you must be insured for any emergency that you can’t pay from your bank account (medical, car, life, house, asset, factory, marine etc)
Your ultimate financial goal is where you accumulate capital until your investments pay more than you earn in your job. Then you can retire and manage your assets.

 “RENUNGAN 1″
“Tinggalkan anak dan isteri kamu dengan kesenangan adalah lebih baik daripada tinggalkan mereka dalam keadaan meminta-minta”
 Hadis Riwayat Al-Bukhari

 “RENUNGAN 2″
  • “Jika anda masukkan simpanan Prudential BSN Takaful ini dalam perbelanjaan anda, ia merupakan yang termurah jika dibandingkan dengan semua perbelanjaan lain, tetapi jika sesuatu terjadi kepada anda, dalam sekelip mata, bil Takaful ini akan membiayai segala perbelanjaan yang diperlukan tahun demi tahun”.

“RENUNGAN 3″
  • “Tahukah anda anggaran kos pendidikan 15 tahun akan datang?. Katakan dalam tempoh itu (15 tahun) anda perlukan RM40,000 untuk pendidikan anak kesayangan anda.Jadi anda perlu menyimpan RM200 sebulan tanpa henti. Andai sesuatu terjadi, anak anda hanya mendapat apa yang anda simpan sahaja. Tetapi di Takaful, anak anda pasti mendapat RM40,000 untuk penuhi keperluan asasnya makan, pakaian, kenderan, buku-buku hingga polisinya matang. Anak anda juga mendapat perlindungan, Kad Perubatan minima RM1/2 juta dan manfaat lainnya”.Prudential BSN Takaful dapat menyediakan wang untuk anak anda.

*Makluman*
PRUDENTIAL wujud di UK sejak 1848 dan bertapak kukuh di Malaysia sejak tahun 1924, dengan kepakaran dalam industri insurans, kini mejalin kerjasama dengan Bank Simpanan Nasional (BSN) lalu membentuk PRUDENTIAL BSN TAKAFUL (syarikat pertama menawarkan Kad Perubatan dalam industri Takaful).
BERTINDAK SEGERA SEBELUM TERLEWAT…………….WASSALAM
Untuk memohon quotation percuma, sila e-mel maklumat berikut kepada shahrulafzam@gmail.com:
  • Nama :
  • IC. No :
  • Merokok (Y/N) :
  • Pekerjaan :
  • No. untuk dihubungi :
  • Alamat E-mel:

Hubungi ejen Prudential BSN Takaful anda sekarang untuk keterangan lebih lanjut;

Best Regards,

| Shahrul Afzam Mohamad
| 019.455.2664
| Skype/YM: mr_shah53
| Al Isra Associates Sdn Bhd


No comments:

Post a Comment