FOLLOWERS

Tuesday, April 21, 2015

Antara mahu dan malu.

Semasa sihat...
-xpe la nini aku prefer gov hospital
-buat masa sekarang aku tak ada budget
-aku rase tidak memerlukan lagi
-ajak jumpa "aku bussy sgt2"

Bila Dah Sakit
-aku kene ke private anak aku dah critical
-bape harga sekarang 1000 sebulan aku blh bayar
-kau tak boleh tlg ke masa aku memerlukan ni
-nini arini dtg ofis aku,klau tak aku pegi rumah kau mlm ni

Macam mana mau tolong kalau mcm ni...
Klau blh nak paksa semua orang amek insUrans...coz sememangnya penting..tapi apakan daya...

Takkan nak kene sakit antara keluarga kita dulu baru nk sedar

No comments:

Post a Comment