Wednesday, April 27, 2016

PruBSN Smartlink: Lindungi Bayi anda dari dalam Kandungan!


Apakah PruBSN Smartlink dan Bagaimana Ia Berfungsi?

PruBSN SmartLink sebelumnya yang melindungi kanak-kanak berusia satu hingga 18 tahun.

Pelindungan SmartLink telah ditambah baik dan kini melindungi janin seawal 20 minggu kehamilan, layak untuk ibu berusia 19 hingga 45 tahun. Ibu-ibu mengandung, tunggu apa lagi?


Senarai Manfaat PruBSN Smartlink Untuk Tatapan Anda

Manfaat 1: Parent Contributor

Jika si ayah membayar pelan anak, dan ditimpa musibah, Prudential akan teruskan membayar pelan anak sehingga 20tahun akan datang, percuma! Sekarang boleh letak dua nama sebagai pembayar, bererti kalau salah satu antara ayah/emak ditimpa musibah, Prudential akan sambung bayar untuk si anak. Manfaat ini yang paling menarik perhatian pengguna berdasarkan pengalaman saya.


Manfaat 2: Kecemerlangan Pendidikan

Selaras dengan matlamat PruBSN Smartlink ini untuk berfungsi sebagai education plan untuk anak anda, ada disertakan bayaran wang tunai jika anak anda berjaya mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan tempatan. Lihat gambar di bawah:




Manfaat 3: Bina dana pendidikan anak anda

Dengan memulakan simpanan awal, sebaik sahaja umur anak anda mencecah 20 tahun, anda telah pun mempunyai cukup wang tunai untuk anak anda meneruskan pengajian tinggi dalam bidang yang diminatinya. Lihat congakan berikut:

RM200/bulan x 12 bulan x 20 tahun = RM48,000, tanpa mengira pulangan tahunan Dana Unggul.

Jika dilihat secara kasar, bukankah ini sangat memanfaatkan anda sebagai ibubapa dan pengguna?



Diatas adalah manfaat lain yang dapat anda nikmati dengan pelan yang sangat inovatif ini!
Kesimpulan

Kalau diikutkan, banyak lagi manfaat dan panjang lebar lagi perkongsian yang nak diceritakan, tetapi untuk manfaat tuan/puan yang baru nak tahu secara kasar, itulah aspek yang paling penting dalam pelan ini.

Adakah pelan ini sesuai untuk anda sekarang? Saya tak dapat berikan jawapan tanpa mengetahui lebih lanjut kedudukan kewangan tuan/puan dan perancangan untuk masa hadapan. Jika tuan/puan berminat, saya menawarkan konsultasi percuma, call/Whatsapp nombor berikut dan saya akan hubungi anda secepat mungkin:

Shahrul Afzam bin Mohamad
0194552664

No comments:

Post a Comment