Thursday, October 28, 2010

Kambing Golek/Panggang Special


Haa, ini dia satu berita baik kepada barangsiapa yang bergelar "Penagih Kambing"..eh, ade ke istilah macam tu ek?wallahualam...yang penting, ditujukan khas untuk sesiapa yang berhasrat untuk makan kambing panggang/kambing golek..(termasuk penulis)..bestt wooo..kalo nk tempah untuk Aidiladha ni pun boleh. Kebetulan ayah sedare penulis ada menyediakan..Sangat banyak khasiat sekiranya kita mengamalkan pemakanan daging kambing. Tapi seelok-eloknya secara sederhana la ye..jangan terlalu banyak, dan jangan terlalu sedikit. Tapi, memang la kalau ikut petua orang dulu-dulu, disarankan makan daging kambing berbanding daging lembu/kerbau/ayam/harimau/gajah n so on. Sebab daging kambing dapat memberikan pelbagai kebaikan kepada tubuh badan manusia.
Antara khasiatnya ialah daging ini mengandungi protein yang tinggi. Ia juga dapat bertindak sebagai agen pencegah kepada penyakit darah tinggi dan obesiti. Selain itu, daging kambing juga dapat mencantikkan kulit kerana Vitamin C semulajadi yang tidak teroksida. Vitamin C yang tidak teroksida sangat penting untuk pembinaan dan ketahanan sel kulit.


Mavelesssssssssssssss




-Kambing golek, roast, grill dan bakar untuk sebarang majlis keraian..
-Harga serendah RM750++ mengikut berat kambing termasuk Kambing Australia(BOER)
-Sauce: Salad Thousand Island, Black Pepper, Mint
-Kambing untuk AQIQAH
-Dijamin Halal
-Untuk tempahan sila hubungi En. Khir 0122615045/0126449171

p/s: En.Khir ni seorang Chef sejak lebih 10 tahun yang lepas..konfom sodapppp masakan dia..GERENTI..kalau tak, buleh potong kuku jari la... =P

3 comments: