Saturday, May 13, 2017

PruBSN Warisan: Plan Hibah Terbaik Untuk Keluarga

Assalamualaikum.

Salah satu daripada matlamat dalam hidup adalah untuk memastikan mereka yang tersayang dijaga walaupun setelah ketiadaan anda. Anda akan berasa lebih tenang dengan harapan bahawa mereka akan menjalani kehidupan yang lebih baik kerana anda mampu memberikan mereka keselesaan yang terbaik.



Namun kadangkala hidup ini tidak mudah, dan perjalanan anda dalam membina legasi terkandas disebabkan pelbagai tanggungjawab dalam kehidupan. Anda terpaksa mengutamakan hal-hal semasa yang mungkin menghalang simpanan dan pelaburan anda untuk masa hadapan.

PruBSN Warisan direka khas bagi memenuhi keperluan anda untuk meninggalkan warisan buat orang yang tersayang dalam bentuk hibah sekiranya perkara yang tidak diingini menimpa anda. Ianya satu pelan takaful berkaitan pelaburan yang memberikan perlindungan yang tinggi. Dengan PruBSN Warisan, anda dan orang yang anda sayangi dilindungi daripada hidup yang tidak terjamin supaya warisan anda akan terbina dengan teguh.


Sara Hidup Keluarga
Dengan jumlah perlindungan minimum sebanyak RM250,000, kesejahteraan orang yang anda sayangi pastinya dilindungi sekiranya perkara yang tidak diduga berlaku.

Hibah
Lindungi masa depan mereka yang tersayang dengan menamakan mereka sebagai penama. Mereka akan menerima jumlah perlindungan tanpa prosedur pusaka yang rumit. Dengan warisan yang ditinggalkan, hutang anda juga boleh diselesaikan untuk meringankan beban yang mereka tanggung.

Had Tanpa Pemeriksaan Perubatan Yang Tinggi
Dapatkan perlindungan setinggi RM1,500,000 dan nikmati proses aplikasi mudah tanpa pemeriksaan kesihatan. Bergantung kepada umur dan tahap kesihatan orang yang dilindungi.


CIRI-CIRI PRODUK
Perlindungan Yang Penting
Manfaat-manfaat ini dicipta untuk memberi perlindungan kepada anda dan keluarga dengan jumlah perlindungan yang tinggi berdasarkan sumbangan yang berpatutan.




MANFAAT TAMBAHAN

Perlindungan Mengikut Keperluan Anda

Sesuaikan perlindungan dengan keperluan gaya hidup anda dengan rider tambahan PruBSN Warisan.


Untuk maklumat dan penerangan lebih lanjut, sila hubungi saya untuk temujanji anda.

www.wasap.my/60194552664
www.wasap.my/60194552664
www.wasap.my/60194552664


-SAM-
PruBSN Takaful Consultant

No comments:

Post a Comment