Sunday, September 13, 2015

Happy weekend!

Pagi2 hari lagi penuhkan aktiviti bersama program Al Isra. Satu lawatan muhibbah diadakan ke Rhaudatus Sakinah, satu tempat yang kami sendiri tidak dibenarkan untuk expose lokasi sebenar.
Alhamdulillah hari ni banyak belajar erti kehidupan. Hargai setiap apa jua kelebihan mahupun kekurangan. Di radio IKIM juga ada mengingatkan, kita x boleh sama skali ada prasaan kecewa. Sebab apa? Kerana sekali kita kecewa, kita ibarat tidak berpuas hati dengan takdir Allah.
Program lawatan ke Rhaudatus Sakinah tadi diisi slot perkongsian oleh kak Arbaayah, mengenai financial managment yang sepatut di praktikkan di dunia luar kelak. Dan seterusnya perkongsian slot inspirasi kehidupan yang disampaikan oleh Kak Yus. Bagi saya, satu perkongsian yang sangat menyentuh jiwa dan sangat berkesan.

Malam pula sy luangkan masa untuk baby. Even blum kluar, tapi barang2 kne prepare siap2. Pakaian, aksesori, pampers, n so on.


Trbaekkkk toqq.

Ni haa,  barang2 yang sempat di rembat. Sebab fenin dengan ramai org. Bersesak2 dlm Mivex tu. Dalam banyak2 booth, ade juga terjumpa dengan booth Prudential. Sy dapat agak, pasti ramai ibu bapa time tu apply education plan untuk anak.

Yang membaca ni dh ade belum? jo contact sy. sy boleh advise plan ape yang sesuai untuk anak. 

Shahrul Afzam Mohamad
0194552664
PruBSN Takaful
#shahrulprubsn0194552664

1 comment: