FOLLOWERS

Tuesday, January 25, 2011

Cara Makan Yang Kreatif

Sape penah makan guna pen?pembaris?hehe..bukan tu la maksud aku. Tapi yang dimaksudkan adalah makan menggunakan kedua2nya sudu atau kedua2nya garfu. Ade yang penah terkena bila makan kat restoran?sila angkat kaki...
Aku dah penah terkena lerr..masalahnya, kedai yang sama! then, dua hari berturut2. Aduh, apakah nasib yang telah menimpa diri. yang first pegi, order Nasi Goreng Sotong. Bila order sampai, dapat dua2 sudu. OK, tu aku boleh maafkan lagi. Sebab makan nasi,mmg x kesah la sangat kan. Pakai 1 sudu pun boleh. Then, keesokan harinya, pegi lagi sekali kat kedai tu, order nasi goreng kampung+ telur+sup. Sampai2 dia bagi dua2 garfu. Itu memang melampau batas keimanan aku. Nak marah kang, tak boleh. Ape lagi, terus gelak la puas2 dengan member. haha.


Aku rase sumting wrong with the waiter la. Gelabah je...hehe. Tapi, yang mavelesnye kat kedai tu, dia punye Ikan Siakap bakar. Order Siakap 3 rasa/stim/sweet sour..fuuhhhh.. Sampai ke tulang2 ikan tu habis aku baham!..sodap woo..


p/s: esok try Kerapu plk...

4 comments:

  1. lol, apa punya waiter lh,
    xalert lgsg! huhu
    4jam kot kalu mkn nsik ngn garfu, haha! xD

    ReplyDelete
  2. hahahahah.macam lawaking la pulak kalo mkn ngn garfu..creepy giler..hahahhaah..

    ReplyDelete
  3. bile lagi nak belajar makan benda berkuah dengan garfu..^_^

    ReplyDelete