FOLLOWERS

Sunday, November 21, 2010

Adolf Hitler Murka diatas Apa Yang Berlaku

Rasenye tak perlu kot TTB nak upload balik video ni kat blog..wat menyemakk jer..nanti upload kang, buat malu mak bapak diorang je..lagipun video tu dah bersepah sarap kat fesbuk mahupun youtube. Dah ramai yang sebarkan apatah lagi yang memberi komen2 kritikan kat video tu.
merdekaaaaa....(xde kaitan)


Daripada comolot jadi jenglot kt tepi jalan tu, baik korang pegi umah psangan masing2, jumpa bibik mak bapak, then salam n cium tangan dorg..haa, mse tu, cium la puas2 smpai muntah..straight to the corner point, kawin je teros. Kan senang.. Tapi ble dah buat benda tu, mesti ramai yang sumpah seranah. Free2 je dapat tanpa internal charge..Bukan rakyat malaysia je, tapi sampai luar negara. Kat luar negara pon mengutuk serta mengecam hebat terhadap ape yang dilakukan oleh mamat n minah dlm vdeo tu..


Ini buktinya..
video
So, kepada mereka2 yang berkenaan, bawak2 ubat bartaubat. 

p/s: pakcik hitler MURKA di atas ape yang berlaku lantas menyebabkan beliau gering..

4 comments:

  1. hahahaha relax en hitler... kng sket jntung ssh.....

    ReplyDelete
  2. tu la mamat tu..gelabah je..haha

    ReplyDelete
  3. hahahaa! versi ni lom pnh tgk..haha!! pnt gelak..aduh skt perot..

    ReplyDelete