Friday, November 5, 2010

Tiada Lagi Jodoh Antara Kita..='(

Pemergian Sang Biru adalah satu kehilangan yang agak besar buat TTB. Mane tak nye, dah setahun lebih berkepit, berkapel dengan beliau. Tengok2, pagi tadi tepat jam 10:52:31am beliau pergi  bersama dengan laki lain. Depan mata TTB sendiri!.kalau nk ikutkan, memangla sayu..sedih..n so on..malah, ada kalanya tak sampai hati nak membiarkan beliau pergi begitu saja. tapi, apa kan daya. tu jodoh dia dengan laki lain. bukan dengan TTB..jodoh pertemuan di tangan Allah s.w.t. it's ok, hari ni hari jumaat..hari dia jumpa jodoh dia..insyaAllah, nanti2, TTB akan berjumpa pula dengan yang lain sebagai pengganti.. kalo bukan yang same saiz dengan dia, mybe yang lagi besar..ko tunggu je la wahai Sang Biru!..

korang tau tak siapakah gerangan Sang Biru? adeh, lupe plak nak kenalkan...takpe, sbelum terlambat, TTB kne kenalkan dlu..sbnarnye, dia tu memiliki kulit yang cantik..berkilau tuu..mane2 laki tengok, mesti mau! bhgian dalam pun, not bad..senang2, korang klik je la kat sini..haa, tu la Sang Biru..
Untuk pengetahuan, dia telah diambil oleh sang jejaka tadi..TTB lepaskan dengan cara halal la..talak 4 terus..bukan ape, TTB x larat nak menjaga..darpada dia duk melepak je kat umah, baik suruh org len jage..setel..takpe, laki tu duk dekat je area umah TTB..so, peluang untuk nampak Sang Biru tu masih cerah la...ade mse lagi nak jumpa..tp usha dari jauh je..sebab dia dah jadi milik org..huhu..

p/s: InsyaAllah TTB akan berjumpa dengan penngantinya tak lama lagi..yang lebih besar, cantik, baru n so on..hehe

3 comments:

  1. owh, dh ader niat nk bli yg lebih besar...leh la aku tmpang naik lepas ni~

    ReplyDelete
  2. haha...da ade jejka y ambil rupenye...baru nk ambik..hehehe...ak pun nk cri y lbh bsr gk ni...hehehe...

    ReplyDelete
  3. hehe..tu further planning..insyaAllah, kalo ade rzeki, mmg boleh ajk mmber2 naik skli..=P

    ReplyDelete