FOLLOWERS

Thursday, December 30, 2010

Besok Cutiiii

Alhamdulillah dan tahniah kepada Malaysia kerana telah berjaya menjulang piala Suzuki AFF setelah wisel penamat malam tadi. Memang terbaik la bro sebab dapat bagi tentangan yang hebat. Stakat kalah 1-2 tu, ape la sangat. Tu pun sebab salah 1 gol kiter bagi percuma je kat diorang sebab salah satu pemain kita tertanduk bola masuk ke gawang sendiri. Adush!..terkesima seketika Rajagopal. Haha..Takpe, asalkan dapat menang dengan agregat 4-2..
Yang penting, besok CUTI!. Arigato Dato' Seri Najib. So, keinginan untuk aku balik kampung menjadi semakin membuak2. Lebih2 lagi malam tadi tengah landing tengok bola, mmber kol ajak balik. ish, tak boleh jadi ni,..Jiwa aku dah ade kampung skrang..hehehe...
Jom, sape nak ikut???bonet kete masih kosong~~


p/s: BTW, cuti tu hari jumaat kan?bagaimana pula bagi mereka yang bkerja di timur??haaa, jawab2...

2 comments:

  1. HAHA
    kalau bab bab cuti
    memang seronok laaaaa

    ReplyDelete
  2. smua org suke bab2 cuti ni..tpi ade 1 group tu x ske..iaitu makcik cafe..haha

    ReplyDelete