FOLLOWERS

Friday, December 31, 2010

Hepi New Year!!

Salam reader2 sekalian..beberapa jam lagi, tiba la tahun baru..So, smestinye korang2 smua ade azam kan? 


Aku dah agak la, x lain dan tak bukan:
......nak dapat banyak duit
......nak study rajin2
......nak bhenti rokok
......nak behenti main game
......nak derma banyak2
......nak kerja rajin2..
......nak jadi org baik
......n so on...
n banyak lagi la..tak kire la ape pn azam, yang penting diri kite sendiri yang nak berubah. bagi aku, kalo betol2 niat nk berubah tu, tak yah la nk tunggu tahun baru. Berubah je dari sekarang. nak berazam pun, azam la dari sekarang. Then, jangan azam sekadar dipinggiran je, biar la dituruti dengan pelaksanaan yang konsisten. Azam tu merupakan satu langkah permulaan utk mnjadi ssuatu perkara. So, langkah seterusnya harus dilakukan oleh anggota badan la(pendapat sendiri)..Bak kate makcik jual donat, Azam tanpa amal ibarat donat tanpa gula.(haa, yg ni pn pepatah sendiri)..mksudnye, kalo cakap je lebih, buatnye tidak. So, marilah kita sama2 berazam untuk membuat yang terbaik k..


p/s: Sambut new year tu, biar la berpada2..

3 comments:

  1. salam

    bagus ler berhenti merokok...
    demi kesihatan diri sendiri (^_^) ~

    ReplyDelete
  2. jangan merokok dah pasnih

    selamat tahun baru
    moga tahun ini lebih baik dari tahun lepas

    P/S : Lepak Dengan Kawan - Kawanku Sempena Tahun Baru

    ReplyDelete
  3. nasib baik aku bukan perokok..hehe

    ReplyDelete