FOLLOWERS

Tuesday, December 28, 2010

Serangan Laser Indonesia vs Malaysia

Kalau Indonesia kalah, mula nak bising2, cakap penjaga gol kena serangan laser. Aih bang, takut serangan laser ke takut ngan serangan attacker team Malaysia? Sampai mengadu2 kat pengadil n nak kuar padang? Pengadil pun terpaksa menghentikan perlawanan. Agak2 la bai. Nak kate kat pnyokong Malaysia yang tembak laser??meh, tgk video ni sape yang main laser dulu..Ni video petikan daripada perlawanan kat Indonesia.


Asparagus n buah gajus punya olang. Penjaga gol Malaysia pun kena ngan laser, tapi tak la bising. Sebab tu la team Malaysia kena patuk 1-5 ngan Indonesia. Sekarang ni pulak penyokong Indonesia duk tengah maki2 kat twitter, fb n so on.  Wadeheck.


3 comments:

  1. betol tu mr shah..wadeheckkkks indon

    ReplyDelete
  2. huhuhu...mcm bgos je team indon 2...pdhal takot kalah...diorg yg mulekn..tp nk tuding jari kt malaysia je....

    ReplyDelete
  3. ehh...jom follow2 ai punye blog...hikhikhik..

    ReplyDelete